Wednesday, August 17, 2005

Hold On To Your Dreams, Idols - Cindy Crawford

Supermodel Cindy Crawford is on a brief visit to Malaysia as Omega ambassador.

She says hi to all her fans, especially young Malaysians who have a dream.

Her advice - Always have a dream, enjoy what you are doing and never give up.

These young Malaysians include all finalists of Malaysian Idol and Akademi Fantasia.

For those of you who do not know, Cindy is of Native American ancestry and that links her indirectly to all indigenous Malaysians.

AF3's Amylea Azizan and Marsha Londoh, AF2's Linda Nanuwil and Farah Anuar, MI2's Farah Zulkifli, Nita Hamzah and Xerra Zaimi, AF1's Nija Tahar and Liza Ismail, MI1's Dina Nadzir and Nikki Palikat - just to name the "leading ladies" of Malaysian pop reality shows - should be honoured to learn that Cindy is distant kin with them.



BAHASA MALAYSIA VERSION

Sentiasalah Berusaha Mencapai Impianmu - Cindy Crawford

Model fesyen antarabangsa Cindy Crawford kini sedang melawat Malaysia untuk 3 hari sebagai duta jam dan barangan kemas Omega.

Dia mengirim salam kepada semua peminatnya terutama anak muda Malaysia yang mahukan impian menjadi kenyataan.

Nasihat Cindy kepada peminat mudanya - Sentiasalah berusaha mencapai impianmu, yakinlah pada diri sendiri, jangan putus asa dan sayangilah diri kamu.

Anak-anak muda Malaysia yang Cindy maksudkan termasuklah finalis Malaysian Idol dan Akademi Fantasia.

Cindy ini berketurunan Orang Asli Amerika dan ini menjadikannya member rumpun Melayu Raya, yang ada pertalian darah dengan member AF dan MI yang berketurunan Melayu Raya.

Amylea Azizan dan Marsha Londoh dari AF3, Linda Nanuwil dan Farah Anuar dari AF2, Farah Zulkifli, Nita Hamzah dan Xerra Zaimi dari MI2, Nija Tahar dan Liza Ismail dari AF1, Dina Nadzir dan Nikki Palikat dari MI1 - kesemuanya "wanita pertama" dalam AF dan MI - pasti gembira mendengar pasal ini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home