Monday, April 23, 2007

Rizal Looks Forward To Meeting Azza Suaymi

Handsome Akademi Fantasia 5 (AF5) Sarawakian Hasfarizal (Rizal) Ayub thanks his lovely seniors from AF1 Azzariah (Azza) Suaymi and Suriati (Atie) Abu Bakar for their strong support of his new-found singing career.

Atie and Azza recently expressed hope that a Sarawakian would one day win Akademi Fantasia.

Rizal finished ninth in AF5.

Atie finished 10th in AF1 while Azza finished 12th.

Rizal describes Azza and Atie as brave and beautiful actresses, and he greatly admires his "elder sisters" for their commendable acting in Malaysian telemovies and VCD movies.

Rizal also sends his best wishes to his fellow Sarawakians in AF namely Nurullah (Nurul) Hamid, Yusrizan (Bob) Usop and Anding Indrawani Zaini of AF2, Amy Azlan and Reza Mohamad of AF3 and Amirul Ghazali of AF4.

Not unlike Amirul, Rizal is a big fan of Sarawak's top rock group OAG and the state's top female vocalists Dayang Nurfaizah Awang Dowty and Dayang Nor Camelia Abang Khalid.

Rizal also sends his best wishes to Sarawakian singers Saiful Bakeri of Malaysian Idol 1 and Adam Alli Kawi of Malaysian Idol 2.

His favourite seniors in AF from West Malaysia are lovely Amylea Azizan of AF3 and Farah Diana Anuar of AF2.

Rizal is a big fan of rock and ballads, and would also love to act in local films and telemovies.

His favourite film star from Sarawak is Anita Sarawak while her West Malaysian counterpart is Umie Aida.





BAHASA MALAYSIA VERSION
Rizal Ingin Jumpa Azza Suaymi

Jejaka tampan Akademi Fantasia 5 (AF5) dari Kuching, Sarawak, Hasfarizal (Rizal) Ayub berterima kasih kepada seniornya yang jelita dari AF1 Azzariah (Azza) Suaymi dan Suriati (Atie) Abu Bakar atas sokongan mereka kepada peserta yang berasal dari Sarawak.

Atie dan Azza berharap penyanyi Sarawak akan dapat memenangi AF satu hari nanti.

Rizal mendapat tempat ke-9 dalam AF5.

Atie mendapat tempat ke-10 dalam AF1. Azza mendapat tempat ke-12 dalam AF1.

Rizal berkata Azza dan Atie jelita lagi berani, dan dia amat meminati lakonan kedua-dua orang "kakaknya" dalam keluarga AF itu.

Rizal juga mengirim salam kepada seniornya dari Sarawak dalam AF iaitu Nurullah (Nurul) Hamid, Yusrizan (Bob) Usop dan Anding Indrawani Zaini dari AF2, Amy Azlan dan Reza Mohamad dari AF3 dan Amirul Ghazali dari AF4.

Seperti Amirul, Rizal adalah peminat setia kumpulan rock Sarawak OAG dan penyanyi wanita yang paling popular dari Sarawak, Dayang Nurfaizah Awang Dowty serta Dayang Nor Camelia Abang Khalid.

Rizal turut mengirim salam kepada penyanyi dari Sarawak di Malaysian Idol 1, Saiful Bakeri dan rakannya di Malaysian Idol 2 Adam Alli Kawi.

Di kalangan senior wanitanya di Malaysia Barat, Rizal amat meminati Amylea Azizan dari AF3 dan Farah Diana Anuar dari AF2.

Rizal meminati lagu rock serta balada, dan juga ingin menceburkan diri dalam dunia lakonan.

Pelakon kegemarannya dari Sarawak ialah Anita Sarawak manakala pelakon kegemarannya dari Malaysia Barat ialah Umie Aida.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home