Friday, July 20, 2007

Indonesian Singers Salute MJ & FR

Lovely Indonesian singers Sania Susilowati and Astrid Sartiasari wish Akademi Fantasia 5 champion Mila Jirin and Akademi Fantasia 4 champion Faizal Ramly all the best in their singing careers.

Sania, 32, of Jakarta, and Astrid, 25, of Surabaya, also convey their love and kisses to all Akademi Fantasia and Malaysian Idol stars.

They visited Planet Hollywood Kuala Lumpur yesterday with fellow Indonesian singer Jimmy Sogalrey, 23, of Ambon in Maluku (whom they hugged firmly).

Jimmy would love to meet Vince Chong of Akademi Fantasia 1 and commends him as a brilliant singer and songwriter.

BAHASA MALAYSIA VERSION
Penyanyi Indonesia Tabik MJ & FR

Penyanyi jelita Indonesia Sania Susilowati dan Astrid Sartiasari mendoakan kejayaan juara Akademi Fantasia 5 Mila Jirin dan juara Akademi Fantasia 4 Faizal Ramly dalam karier nyanyian masing-masing.

Sania, 32, dari Jakarta, dan Astrid, 25, dari Surabaya, turut mengirim salam sayang dan muah kepada semua artis Akademi Fantasia dan Malaysian Idol.

Mereka mengunjungi Planet Hollywood Kuala Lumpur semalam bersama rakan seperjuangan Jimmy Sogalrey, 23, dari Ambon di Maluku (kedua-dua gadis jelita itu telah memeluknya kuat-kuat).

Jimmy ingin berjumpa dengan Vince Chong dari Akademi Fantasia 1 yang disifatkannya seorang penyanyi dan penulis lagu yang amat berbakat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home