Wednesday, December 12, 2007

Adam & Noni "Get Romantic" In TV Series

Sabahan sweethearts Adam Mat Saman and Noni Zainuddin "get romantic" in Pria, a new Astro TV drama about youngsters in Kuala Lumpur.

They are joined in the show by Shawal Ruslan, Diya Kholid and Nik Aidil Nik Zamri.

Noni recently said she was overjoyed to star with her hero and thanked Astro TV for the opportunity to collaborate with her fellow Kadazan-Dusun talent. Both Adam and Noni are Kadazan-Dusuns from Kota Kinabalu, the state capital of Sabah.

Shawal and Diya said they were very happy to team up with Nik Aidil who aspires to be a composer and songwriter. The three of them love 1980s music.

BAHASA MALAYSIA VERSION
Adam & Noni "Romantik" Dalam Siri TV Yang Baru

Pemuda dan pemudi kesayangan anak-anak muda Sabah Adam Mat Saman dan Noni Zainuddin "romantik" dalam Pria, drama bersiri terbaru di Astro TV yang mengisahkan kehidupan anak muda di Kuala Lumpur.

Drama itu turut dibintangi oleh Shawal Ruslan, Diya Kholid dan Nik Aidil Nik Zamri.

Noni baru-baru ini berkata dia amat gembira berlakon dengan heronya dan amat berterima kasih kepada Astro TV kerana memberinya peluang keemasan untuk bekerjasama dengan saudaranya dari suku kaum Kadazan-Dusun itu. Adam dan Noni adalah anak muda Kadazan-Dusun dari Kota Kinabalu, ibu negeri Sabah.

Shawal dan Diya berasa amat gembira dapat berlakon dengan Nik Aidil yang bercita-cita menjadi komposer dan penulis lagu yang berjaya. Mereka bertiga amat meminati lagu-lagu 1980an.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home