Monday, June 02, 2008

Dafi & Mila At Planet Hollywood

Image Hosted by ImageShack.us
By chuanstp at 2008-12-31
Mila misses hugging Dafi after a week in Bulgaria.
(Mila nampaknya dah lama tidak memeluk Dafi kerana berada di Bulgaria selama seminggu).

Dafi Ismail and Mila Jirin visited Planet Hollywood Kuala Lumpur on June 2, 2008.

The duo greeted their fans, and Mila was congratulated for her recent win at the Discovery Pop Music Festival in Bulgaria.

She dedicated her win to Rosli (Loloq) Khamis, the late, great songwriter who wrote most of her hit songs.

Mila and Dafi also congratulated Shila Amir Amzah on her recent victory in the Voice Of Asia 2008 in George Town, Penang (Mila’s hometown).

The duo will be performing in the Wall’s Cornetto Love, Music And Friendship Concert held at Merbuk Square, Kuala Lumpur, on June 28, 2008.

They will be performing with Mawi Ani, Stacy Anam, Rich Gimbang and his band Estranged and Indonesian singer Gita Gutawa who is Dafi’s co-ambassador of Wall’s Cornetto ice-cream in South-East Asia.

Meanwhile, Stacy wishes all Sabah and Sarawak reality show stars from Akademi Fantasia, Malaysian Idol and One In A Million a Happy Kaamatan and Happy Gawai 2008.

BAHASA MALAYSIA VERSION
Dafi & Mila Di Planet Hollywood

Dafi Ismail dan Mila Jirin melawat Planet Hollywood Kuala Lumpur pada Jun 2, 2008.

Mereka telah bergaul dengan peminat yang kebanyakannya telah mengirim salam tahniah buat Mila atas kemenangan beliau di Pesta Muzik Pop Discovery di Bulgaria.

Mila telah mendedikasi kemenangannya kepada Allahyarham Rosli (Loloq) Khamis, penulis lagu yang ternama dan banyak menulis lagu hit untuk Mila.

Mila dan Dafi mengirim salam tahniah buat Shila Amir Amzah yang memenangi Voice Of Asia 2008 di George Town, Pulau Pinang (kampung Mila).

Mereka berdua akan beraksi di Konsert Wall’s Cornetto Love, Music And Friendship di Padang Merbuk, Kuala Lumpur, pada Jun 28, 2008.

Mereka akan diiringi oleh Mawi Ani, Stacy Anam, Rich Gimbang dan bandnya Estranged dan artis Indonesia Gita Gutawa yang bersama Dafi menjadi duta ais krim Wall’s Cornetto di Asia Tenggara.

Sementara itu, Stacy mengirim salam Hari Kaamatan dan Gawai buat semua artis Akademi Fantasia, Malaysian Idol dan One In A Million dari Sabah dan Sarawak.