Saturday, May 14, 2005

Opie Rocks, Nana Is My Rock - Kaer

Akademi Fantasia Season 2 (AF2) sixth placer Wan Mohamad Khair Wan Azami (Kaer) sees "two very special ladies" in Season One's (AF1) seventh placer Nurul Hana Che Mahazan (Nana) and Malaysian Idol (MI) 11th placer Sufiah Mohd Noor.

Kaer, 19, thinks that Sufiah, 27, whom he fondly calls Kak Opie, will be Malaysia's new queen of jazz.

"I'll be most honoured to collaborate with Kak Opie. She is a true beauty with great talent, not to mention a dear friend of my family," he said.

Kaer said that Nana, 21, who is a DJ with radio station Era.FM, was a "rock" to him, because she readily listens to his problems and gives him good advice.

"Kak Nana is always there for me. She is very loving and caring, and guides me along the path of stardom as best as she can," he said.

"She's also got a great sense of humour, and keeps me happy when I'm down."



BAHASA MALAYSIA VERSION

Opie & Nana Wanita Istimewa Dalam Hidup Kaer

Pemenang tempat ke-6 AF2, Wan Mohd Khair Wan Azami (Kaer) menyifatkan pemenang tempat ke-7 AF1, Nurul Hana Che Mahazan (Nana) dan pemenang tempat ke-11 Malaysian Idol (MI), Sufiah Mohd Noor, sebagai wanita istimewa dalam hidupnya.

Kaer, 19, berkata Sufiah, 27, yang juga dipanggilnya Kak Opie, bakal menjadi ratu jazz negara.

"Saya akan berasa amat bangga jikalau dapat berduet bersama Kak Opie. Dia sememangnya jelitawan yang berbakat besar, serta kawan keluarga saya," katanya.

Kaer menyifatkan Nana, 21, iaitu DJ di stesen radio Era.FM, sebagai penyokong terkuatnya dalam keluarga AF.

Katanya, Nana sentiasa bersedia mendengar masalahnya, serta memberikannya nasihat yang berguna dalam hidup.

"Kak Nana sentiasa bersedia membantu saya dan membimbing saya dalam dunia hiburan. Dia amat prihatin dan penyayang.

"Dia juga seorang yang periang dan pandai buat lawak. Dia sentiasa menghiburkan hati saya jikalau mood saya tak bagus," katanya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home