Sunday, July 30, 2006

Nita & Farah Z Hope Farhan Wins AF4

Beautiful Norhanita (Nita) Hamzah and Farah Asyikin Zulkifli (Farah Z) of Malaysian Idol 2 (MI2) hope Farhan Azizan, who made it to the Top 40 of MI2, wins Akademi Fantasia 4 (AF4) on August 5.

Nita said Farhan worked hard to improve her singing, and had a powerful and soulful voice.

Farah Z said Farhan was a consistent contestant and never failed to impress fans of AF4.

Farah Z's fellow One In A Million (OIAM) contestants Anny Shariff, Mimi Shamsuddin and Aliya Hassan of Johor Baru in Johor, Kajang in Selangor and Pekan in Pahang respectively, also hope Farhan wins AF4.

Anny said Farhan possessed both beauty and talent. Mimi described Farhan as a 'complete package', while Aliya said Farhan was a shining example of perseverance.

Farhan's family hails from Alor Star in Kedah, Seremban in Negeri Sembilan and Batu Pahat in Johor.

Farah Z's maternal family is from Seremban, while her paternal family is from Pekan in Pahang and Kota Baru in Kelantan.

Nita hails from Selayang in Selangor.




BAHASA MALAYSIA VERSION
Nita Dan Farah Z Harap Farhan Akan Menang AF4

Jelitawan Norhanita (Nita) Hamzah dan Farah Asyikin Zulkifli (Farah Z) dari Malaysian Idol 2 (MI2) berharap Farhan Azizan, yang melayakkan diri ke Top 40 di MI2, akan memenangi Akademi Fantasia 4 (AF4) pada 5 Ogos ini.

Nita berkata Farhan telah bekerja keras untuk memperbaiki mutu nyanyiannya, dan juga memiliki suara yang penuh berjiwa dan bersemangat.

Farah Z berkata Farhan seorang peserta yang konsisten dan sentiasa menghiburkan penyokongnya di konsert mingguan AF4.

Rakan Farah Z di rancangan pertandingan nyanyian realiti One In A Million (OIAM) Anny Shariff, Mimi Shamsuddin dan Aliya Hassan dari Johor Baru di Johor, Kajang di Selangor dan Pekan di Pahang, juga berharap Farhan akan memenangi AF4.

Anny berkata Farhan memiliki bakat dan juga kecantikan. Mimi berkata Farhan mempunyai pekej yang lengkap untuk bergelar bintang, manakala Aliya berkata Farhan adalah contoh baik seorang penyanyi yang berusaha gigih untuk berjaya dalam kariernya.

Keluarga Farhan berasal dari Alor Star di Kedah, Seremban di Negeri Sembilan dan Batu Pahat di Johor.

Keluarga Farah Z sebelah ibu berasal dari Seremban, manakala keluarga sebelah bapanya berasal dari Pekan di Pahang dan Kota Baru di Kelantan.

Nita berasal dari Selayang di Selangor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home