Wednesday, January 30, 2008

Linda Is My Dear Friend - Ab

Handsome Ab (Abraham) Dungot describes lovely Linda Nanuwil as a dear friend who is always kind and loving.

Both of them are from Ranau, where Mount Kinabalu is, and they are “greatly in love” with Jaclyn Victor and Vince Chong.

Ab prays that Linda and her cousin Marsha Londoh will see their careers take off soon and describes them as his adorable sisters.

“I’d love to collaborate with them as well as our mutual superheroes Jac and Vince,” he says.

He wishes Linda a happy 24th birthday this coming March and a great Mouse Year. Linda’s Chinese calendar zodiac is the Mouse.

Ab congratulates Rich Gimbang, his band Estranged and Jaclyn Victor for their recent wins in the TV3 Music Awards or Anugerah Juara Lagu.

BAHASA MALAYSIA VERSION
Linda Kawan Karib Ku - Ab

Jejaka tampan Ab (Abraham) Dungot menyifatkan jelitawan comel Linda Nanuwil sebagai kawan karib yang penyayang lagi ceria.

Mereka berdua adalah anak jati Ranau dekat Gunung Kinabalu, dan sama-sama meminati Jaclyn Victor dan Vince Chong.

Ab berdoa agar Linda dan sepupunya Marsha Londoh akan melihat kemajuan dalam karier mereka tahun ini dan menyifatkan mereka sebagai saudarinya yang comel.

“Saya ingin berkolaborasi dengan mereka berdua, dan juga dengan super hero kebanggaan kami bertiga iaitu Jac dan Vince,” katanya.

Ab mengirim salam hari jadi ke-24 kepada Linda pada bulan Mac nanti dan berdoa agar Tahun Tikus dalam kalendar Cina yang bakal muncul bulan depan akan membawa sukses dan kebahagiaan kepada Linda, yang lahir dalam Tahun Tikus.

Dia juga mengirim salam tahniah kepada Rich Gimbang, bandnya Estranged dan Jaclyn Victor yang menang anugerah dalam Anugerah Juara Lagu 2008.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home