Tuesday, July 01, 2008

Help, I Can’t Swim! - Faizal Tahir

Poor Faizal Tahir!

He was saved from a drowning while shooting his music video for the hit song Sampai Syurga (To Heaven) recently.

“Honestly, I’m not a good swimmer. The director asked me if I wanted to give it a shot and I said yes. But I then panicked as I had to jump off a spring board. Thank God, a lifeguard saved me when the crew realised I was struggling in the water,” he said.

BAHASA MALAYSIA VERSION
Tolong, Saya Tak Boleh Berenang! - Faizal Tahir

Kesian Faizal Tahir!

Beliau diselamatkan dari lemas tatkala merakamkan video muzik terbarunya Sampai Syurga baru-baru ini.

“Secara jujur, saya tak pandai berenang. Direktor tanya sama ada saya mahu atau tidak dan saya kata mahu. Tetapi saya panik kerana kena lompat dari papan renang. Nasib baik penyelamat selamatkan saya apabila krew dapati saya sedang lemas,” katanya.